Menu

Anvelope de vara, iarna, all-season

De multe ori ne întrebăm ce tip de pneuri ar trebui să alegem pentru fiecare condiție de rulare în parte. Întrebarea este cu atât mai îndreptățită, cu cât, în România întâlnim situații pe cât de variate, pe atât de neprevăzute.

Doar privind prognoza meteo ne putem da seama că între ploaie și soare, între temperaturi negative și pozitive pot exista variații majore în timp de doar câteva ore sau câteva zeci de kilometri. Nimic neobișnuit, am zice, însă calitatea pneurilor își poate spune cuvântul decisiv în astfel de situații – limită.

Prima alegere logică pe care ar face-o oricine, ar fi anvelopele all-season. Însă principiul ”bun la toate” nu se aplică și în acest caz. Acest gen de pneuri se descurcă onorabil în majoritatea situațiilor, însă nu excelează în niciuna dintre ele. Vara, veți beneficia de o aderență mai scăzută la temperaturi ridicate, din cauza consistenței prea moi a gumelor all-season.

Magazin online anvelope auto

Iarna, povestea se repetă: din cauza faptului că, atât compoziția, cât și desenul benzii de rulare reprezintă un compromis, aderența la temperaturi foarte scăzute, și mai ales pe drumuri acoperite de zăpadă și gheață are de suferit. Rezultatul? Anvelopele all-season reprezintă alegerea ideală a șoferilor comozi. Iată ce vă recomandăm noi, cei de la cauciucauto.ro .

Pentru a beneficia de maximum de performanță în sezonul cald, avem nevoie de un set de anvelope de vara. Acestea se comportă perfect la temperaturile ridicate ale asfaltului, grație compoziției dure din care sunt confecționate, și au un desen al benzii de rulare ce include canale mari, pentru drenarea eficientă a apei de pe șosea.

Setul de anvelope de iarnă oferă însă o consistență ideală la temperaturi mai mici de 7°C, fapt care-l face ideal pe vreme rece. Și desenul, plin cu lamele fin crestate, aderă perfect la zăpadă și gheață, ameliorând și mai mult dinamica mașinii pe suprafețe alunecoase.

În concluzie, deși implică cheltuieli suplimentare, alegerea a două seturi de anvelope este decizia corectă, dacă ne raportăm la siguranța din timpul rularării.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.