Atitudinea doctorului face durerea sa dispara
De cate ori ai stat la coada la banca si cand ai ajuns in fata ti s-a schimbat starea de spirit pentru ca un angajat ti-a zambit si te-a intrebat calm cu ce te poate ajuta? Sau daca ai fost la un restaurant, chiar si fara renume, de cate ori ti s-a intamplat sa comanzi mai mult sau sa lasi un bacsis la mare pentru ca un chelner a raspuns prompt? De cate ori ai fost la Posta si ai fost multumit de starea de spirit ce domina in incapere? Fiecare angajat contribuie la imaginea pe care ti-o formezi in legatura cu ceea ce poti obtine de la companie. Daca un singur angajat iti va insela asteptarile, din punctul tau de vedere toata compania a pierdut respectul tau. Daca din contra, unul din angajati te-a ajutat sa rezolvi o problema desi nu era in atributiile sale, pentru tine, compania merita tot respectul.
Asa e si la doctor. Nu e de ajuns ca un doctor sa fie renumit pentru ca este foarte bun in ceea ce face el, trebuie sa fie un doctor bun pe toate planurile ca doctorii de la clinica stomatologie Titan. Cand mergi la cabinet stomatolog sector 3 vei observa doctori buni pe toate planurile: profesional si uman. Buni pe plan profesional pentru ca sunt alesi pe mustata si pot garanta pentru lucrarilor lor si umani pentru ca sunt mereu acolo sa te asculte si sa iti raspunda la intrebari. Atunci cand simti ca doctorul iti intelege suferita si empatizeaza cu tine si durerea este mai mica.