Menu

Sfaturi pentru conducere pe timp de iarna de la Alo Tractari

Un numar alarmant de soferi apeleaza iarna la tractari auto in Bucuresti, motiv pentru care specialistii au decis sa ofere mai multe sfaturi in sensul acesta, astfel incat fiecare conducator auto sa ramana in siguranta pentru cat mai mult timp. Specialistii de la AloTractari.ro prezinta cele mai importante sfaturi pentru iarna, pentru situatii cum ar fi derapajul sau pierderea controlului volanului, astfel incat soferii sa conduca in siguranta in orice conditii de drum sau atmosferice.

Tractari auto in Bucuresti dupa derapaje

Derapajele sunt unele dintre cele mai comune probleme pe timpul iernii si sunt motivele pentru care locuitorii capitalei sau cei care calatoresc prin ea solicita servicii de tractari masini in Bucuresti. In momentul in care masina derapeaza se recomanda schimbarea vitezei intr-o treapta inferioara. Atunci cand masina depareaza volanul trebuie indrepatat in acea directie de mers. Nu este recomandata bruscarea volanului deoarece este posibil ca soferul sa traga de el mult mai mult decat ar fi normal si astflel exista riscul de a ajunge pe contrasens sau chiar de a iesi de pe drum. In cazul in care masina din fata derapeaza deja, soferul trebuie doar sa apese incet pe frana si sa se apropie cat mai mult de marginea carosabilului pentru a lasa loc atat celui care se afla in fata cat si celui care se deplaseaza pe celalalt sens.

Bruscarea comenzilor in curbe

In momentul in care masina intra in curba, se recomanda evitarea bruscarii comenzilor. Soferul nu trebuie sa traga brusc de volan si nici sa franeze violent. De asemenea, este recomandat sa se evite accelerarea intr-o treapta de viteza inferioara. Pentru astfel de situatii se recomanda utilizarea unei trepte de viteza cat mai mari. De asemenea, nu se recomanda o frana de motor foarte violenta pentru ca apare riscul de a bloca rotile.

Tractari auto in Bucuresti | Tractari masini in Bucuresti | AloTractari.ro

tractari masini in Bucuresti

In momentul demarajului se recomanda evitarea bruscarii motorului. De pe loc, soferul ar trebui sa plece foarte usor astfel incat masina sa nu aiba niciun motiv pentru a se impotmoli in zapada sau pentru ca pneurile sa aiba timp sa adere la suprafata. Demarajul poate fi incercat de asemenea si in treapta a doua.

Este interzista complet manevrarea brusca a volanului, accelerarea in mod violent si franarea. Comenzile foarte agresive intrerup aderenta pneurilor pe sol si derapajul este inevitabil. De asemenea, atunci cand masina merge se recomanda utilizarea franei de motor.

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.