Menu

Remedii naturale pentru infectia rinichilor

Traim intr-o lume plina de substante chimice, toxine si materiale corozive, lucruri care ne solicita rinichii si ii forteaza sa munceasca mai mult decat ar trebui. In plus, deshidratarea este o problema pentru majoritatea oamenilor.

Simptomele problemelor renale:

– Dureri de spate

– Nevoie urgenta de a urina

– Oboseala

– Umflarea picioarelor, a mainilor sau a gleznelor

– Sange in urina sau urinare dificila

– Balonare

– Probleme ale pielii

– Greata si / sau varsaturi

– Gust metalic in gura

Infectiile si pietrele la rinichi sunt doua dintre cele mai frecvente probleme ale rinichilor. In general, infectiile se datoreaza faptului ca bacteriile E. coli ajung in tractul urinar unde se pot conecta cu rinichii.

Pasi pentru mentinerea unor rinichi sanatosi

Hidratarea este cel mai important lucru pe care il puteti face pentru a preveni infectia si pietrele la rinichi. Apa dilueaza urina si previne ca mineralele si sarurile din aceasta sa formeze pietre. De asemenea, persoanele care prezinta un risc mai ridicat de a face pietre la rinichi, trebuie sa-si inceapa ziua consumand suc de lamaie proaspat combinat cu un pahar de apa la temperatura camerei.

Probioticele

Studiile au demonstrat ca probioticele ajuta la o mai buna sanatate digestiva, precum si la alte beneficii. Unul dintre beneficii este ajutarea rinichilor la prelucrarea deseurilor, precum si reducerea probabilitatii producerii de pietre la rinichi.

Consumati mai putina carne

Pietrele la rinichi apar mai frecvent la persoanele care consuma multa carne.

Evitati acumularea de fosfor

Urmariti aportul de fosfor. Fosforul se gaseste in majoritatea alimentelor, dar bauturile racoritoare carbogazoase si alimentele prelucrate sunt bogate in fosfor. Cantitatea zilnica necesara de fosfor a organismului este de 800 pana la 1200 mg, cantitatile mai mari sunt eliminate din organism prin rinichi. Cand rinichii nu functioneaza bine, fosforul se acumuleaza in organism, provocand afectiuni grave, cum ar fi tulburarile cardiace, precum si calcificarea (intarirea) tesuturilor. Cea mai usoara modalitate de a va asigura ca nu acumulati prea mult fosfor este sa aveti o alimentatie nutritiva cat mai naturala si sa evitati orice alimente preparate rapid (fast-food).

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.